Selv om bloggen er "lagt død" er butikkene fortsatt lys levende. Både den jeg har på Epla.no og den jeg har på Etsy så kom gjerne innom :) Nedenfor kan du se et tilfeldig lite utdrag av noen av mønstrene, og jeg legger hele tiden ut nye ting så følg gjerne med her selv om det ikke blir nye blogg inlegg.

I desember var jeg så heldig å bli utvalgt til "Artist of the week" hos Creative Women og bilder og intervju kan du se her: http://twocreativewomen.blogspot.no/2014/12/artist-showcase-crochet-monkey.html

Siden tilbuds-kampanjene ikke lenger vil vises her i bloggen oppfordrer jeg igjen alle hekleglade om å ta turen innom butikken :)

https://www.etsy.com/no-en/shop/CrochetMonkie

Du finner også link direkte til hvert mønster i innleggene her på bloggen :)




Tilfeldig utvalgte mønstre fra butikken min. Kom gjerne innom :)

tirsdag 30. september 2014

Rosa Drømmekjole

Mitt siste prosjekt: Rosa og grå tyllkjole til baby. Like søt som en cupcake :) Og det beste av alt, skjørtet trenger ingen sying! Hvis du vil hekle denne selv finner du mønsteret og instruksjoner HER



2 kommentarer:

  1. Heisann:))
    Såå koselig at du stakk innom bloggen og la igjen et spor etter deg:))
    La deg til på blogglista mi så kan jeg følge med på alt det fine du lager.
    Er akkurat ferdig med å oppgradere hobbyrommet mitt, så nå er jeg helt
    klar for høsten (men håper jo på masse sol også):)
    Ha en fin fin uke!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Koselig at du ville følge meg :) Og gleder meg til å følge med deg også utover høsten. Det er en fin tid vi er inne i nå. Kan snart begynne på julekolleksjonen :D Klem fra meg.

    SvarSlett