Selv om bloggen er "lagt død" er butikkene fortsatt lys levende. Både den jeg har på Epla.no og den jeg har på Etsy så kom gjerne innom :) Nedenfor kan du se et tilfeldig lite utdrag av noen av mønstrene, og jeg legger hele tiden ut nye ting så følg gjerne med her selv om det ikke blir nye blogg inlegg.

I desember var jeg så heldig å bli utvalgt til "Artist of the week" hos Creative Women og bilder og intervju kan du se her: http://twocreativewomen.blogspot.no/2014/12/artist-showcase-crochet-monkey.html

Siden tilbuds-kampanjene ikke lenger vil vises her i bloggen oppfordrer jeg igjen alle hekleglade om å ta turen innom butikken :)

https://www.etsy.com/no-en/shop/CrochetMonkie

Du finner også link direkte til hvert mønster i innleggene her på bloggen :)




Tilfeldig utvalgte mønstre fra butikken min. Kom gjerne innom :)

lørdag 18. oktober 2014

Telysholdere på 1*2*3

Disse telysholderne går så raskt å lage at det er bare gøy. Hekle noen i sort til Halloweenfesten, lilla, til advent, røde til jul, gule til påske osv... og så noen du kan ha stående fremme hele året :) Mønsteret koster 15 kr og du kan få det med en gang HER


 Disse er fine å spre utover et festdekket middagsbord f.eks. Det fine er at du kan velge farger som passer til tema og interiør :) De er også kjempekoselige å ha ute på terrassen i høstfarger.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar