Selv om bloggen er "lagt død" er butikkene fortsatt lys levende. Både den jeg har på Epla.no og den jeg har på Etsy så kom gjerne innom :) Nedenfor kan du se et tilfeldig lite utdrag av noen av mønstrene, og jeg legger hele tiden ut nye ting så følg gjerne med her selv om det ikke blir nye blogg inlegg.

I desember var jeg så heldig å bli utvalgt til "Artist of the week" hos Creative Women og bilder og intervju kan du se her: http://twocreativewomen.blogspot.no/2014/12/artist-showcase-crochet-monkey.html

Siden tilbuds-kampanjene ikke lenger vil vises her i bloggen oppfordrer jeg igjen alle hekleglade om å ta turen innom butikken :)

https://www.etsy.com/no-en/shop/CrochetMonkie

Du finner også link direkte til hvert mønster i innleggene her på bloggen :)




Tilfeldig utvalgte mønstre fra butikken min. Kom gjerne innom :)

fredag 21. november 2014

Bloggen tar kvelden :)

Jeg har bestemt meg for å legge ned denne bloggen. Den tar for mye tid og gir ingen ting tilbake :) Har prøvd meg litt frem med konkurranser og giveaways uten hell. MEN jeg takker alle som har vært innom og spesielt de som har handlet hos meg via bloggen :)
Og butikken legges ikke død. Den lever i beste velgående, og jeg legger hele tiden ut nye ting så velkommen innom https://www.etsy.com/no-en/shop/CrochetMonkie?ref=hdr_shop_menu


Så da takker jeg bare for meg og rusler stille og rolig ut. Og jeg ser ikke bort fra at bloggen kan komme til å gjenoppstå en gang i fremtiden. Ønsker med det samme alle en fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar