Selv om bloggen er "lagt død" er butikkene fortsatt lys levende. Både den jeg har på Epla.no og den jeg har på Etsy så kom gjerne innom :) Nedenfor kan du se et tilfeldig lite utdrag av noen av mønstrene, og jeg legger hele tiden ut nye ting så følg gjerne med her selv om det ikke blir nye blogg inlegg.

I desember var jeg så heldig å bli utvalgt til "Artist of the week" hos Creative Women og bilder og intervju kan du se her: http://twocreativewomen.blogspot.no/2014/12/artist-showcase-crochet-monkey.html

Siden tilbuds-kampanjene ikke lenger vil vises her i bloggen oppfordrer jeg igjen alle hekleglade om å ta turen innom butikken :)

https://www.etsy.com/no-en/shop/CrochetMonkie

Du finner også link direkte til hvert mønster i innleggene her på bloggen :)




Tilfeldig utvalgte mønstre fra butikken min. Kom gjerne innom :)

fredag 22. august 2014

"Converse" Tøfler til baby

Det tar litt tid å lage nye ting. Det skal prøves og feiles mange ganger før jeg er fornøyd. Og så skal mønsteret skrives, før det skal hekles på nytt for å teste at mønsteret er riktig :) Siden jeg også selger til utlandet (USA for det meste) må alle mønstrene også oversettes til engelsk. Da gjelder det å ha tunga rett i munnen, men det har man jo som regel :) Nå som jeg har mønsteret til disse "Converse" tøflene helt klart tenker jeg at jeg kanskje vil hekle et par i rosa også :)
Og mønsteret til disse kan du finne HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar